مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-07سياسي

فارس من| مردودی برخی نهادها در تبدیل وضعیت ایثارگران/ مهلت اجرا تا آخر سال 1400 است


مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مهلت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تا پایان سال جاری است، گفت: ایثارگران با هر نوع وضعیت کاری باید نیروی رسمی یا دائمی شوند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت ـ آزاده لرستانی: از اواخر سال 1399 با تصویب قانون استفساریه بند (و) ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه قرار بود همه ایثارگران مشمول این قانون که لزوم تسریع اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران به ثبت رسانده اند که به بیش از هزار و 800 امضا رسیده است.

برای پیگیری این موضوع با سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت وگو کردیم که در ادامه می خوانیم: اعتراض ایثارگران به محتوای یک قانون وضعیت اجرایی قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران پس از گذشت 9 ماه از ابلاغ آن چگونه است؟ موضوع  تبدیل وضعیت ایثارگران از 1399 شروع شد.

به استناد قانون استفساریه  بند (و)  ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه که بر اساس آن  نیروی شرکتی مشمول این قانون نمی شدند که این امر موجب اعتراض خیلی از ایثارگرانی شد که به صورت شرکتی در دستگاه ها مشغول به خدمت بودند که با تصویب و ابلاغ بند (د) تبصره 20 قانون بودجه 1400 کل کشور این مانع برطرف شده و همه نیروهای غیر رسمی اعم از قراردادی، شرکتی، پیمانی و طرحی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مردودی برخی نهادها در تبدیل وضعیت ایثارگران/ مهلت اجرا تا آخر سال 1400 است

فارس من| مردودی برخی نهادها در تبدیل وضعیت ایثارگران/ مهلت اجرا تا آخر سال 1400 است